Saturday, April 6, 2013

TESTIMONI JAMU AKU DARA RM48

TESTIMONI JAMU AKU DARA RM48

wink wink hehehhee (*___*)

Salam kak..
saya nak citer ni.. malu sebenarnya.. Tapi nak share jugak laa.. hari tu boleh hubby tanya makan jamu ke? .. terkejut jugak saya kakkk.. ingatkan ada mslh ape ke.. Saya jawab la yer.. sbb sebelum ni tak de pun die ckp ape2.... lagi pun saya dah amalkan JAD 2 minggu dah... Hari ni baru die tegur cam terkejut jugak.. Kak tau dak die ckp ape.. hihih... sedap.. kihkihkih.. nak gelak saya.. Tak sangkakan.... mmg cam tak caya pun ade.. Sekarang ni.. hubby asyik nakk jerr.. Sampaikan satu hari tu die ambil 1/2 day dok teringat kat saya sbb kebetulan hari tu saya cuti.. die kerja.. tup2 tak abes time keje dah ada kat umah.. Mmg nak gelak besar saya.. Thanks kakkk.. sbb cadangkan the best jamu kat saya.. Suker sgt ..

jom pm saya kat mesej skrg yeeeeee...

No comments:

Post a Comment